Odstoupení od kupní smlouvy/reklamace/Výměna zboží

62

 Nevyhovující zboží zakoupené prostřednictvím internetu můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí, popřípadě vyměnit za jiné zboží

Co je potřeba udělat?

  1. Ve 14denní lhůtě nám prosím zašlete e-mailem nebo poštou informaci o odstoupení od kupní smlouvy, můžete k tomu využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  2. Zboží co nejdříve (nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy) zašlete zpět nebo předejte osobně na naší adrese (Martin Melíšek-chovatelské potřeby Profigranulka, Brandlova 1640/2, 149 00, Praha).
  3. Vrácené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. K výrobku přiložte kopii faktury, požadavek na odstoupení od kupní smlouvy a číslo vašeho bankovního účtu. Přiložené dokumenty usnadní identifikaci výrobku a pomohou k rychlému vyřízení vašeho požadavku.
  4. Zásilku zašlete zpět přes Českou poštu, využijte službu „balík do ruky“, tato služba zahrnuje pojištění do 50 000 Kč. Zboží do 2 kg můžete zaslat doporučeným balíkem, maximální výše pojištění zásilky je 880 Kč.
  5. Zboží uveďte pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  6. Zboží nezasílejte zpět na dobírku, zásilka bude odmítnuta.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů nevzniká právo v případě zakoupení zboží v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (IČ).

 

Kompletní podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete v 5. bodu Obchodních podmínek (VOP).

 

Formulář ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD SMLOUVY/VÝMĚNA ZBOŽÍ.doc

Formulář ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD SMLOUVY/VÝMĚNA ZBOŽÍ. pdf